Przejdź do głównej zawartości

Do kiedy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Jak nie przegapić terminu na edycję lub wstrzymanie swojego zamówienia?

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Do kiedy mogę zmienić lub anulować dostawę?

Masz czas do godziny 23:00, dwa dni przed planowaną dostawą, aby wprowadzić zmiany w zamówieniu.

Przykład: jeśli dostawa wypada w piątek, masz czas do środy, godz. 23:00, by edytować lub anulować dostawę.

Po tym czasie szczegóły zamówienia trafiają do naszego zespołu pakującego, pobierana jest opłata za paczkę i nie ma już możliwości dokonania zmian.


Co w przypadku świąt lub dni wolnych od pracy?

Jeśli dostawa przypada na dzień świąteczny lub ustawowo wolny od pracy, terminy dostaw zostaną zmienione, a wprowadzenie zmian w paczce będzie możliwe standardowo do godziny 23:00, dwa dni przed planowaną dostawą. Zawsze sprawdzaj wiadomości e-mail od nas – tam znajdziesz najnowsze informacje o terminach doręczeń.


Dlaczego w ogóle istnieje termin na zmiany?

Każdego dnia nasz zespół pakuje tysiące zamówień, które trafiają na drewniane palety, a następnie są odbierane przez kurierów. Po zapakowaniu paczek nie ma już możliwości odnalezienia konkretnego zamówienia. Dlatego tak ważne jest, aby wszystkie zmiany zostały zgłoszone z wyprzedzeniem, zanim rozpoczniemy pakowanie.

Nie martw się – przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie mailowo, a dokładny czas edycji znajdziesz też na swoim koncie klienta.


Dlaczego nie mogę zmienić szczegółów mojego pierwszego zamówienia?

W momencie rejestracji zakładasz subskrypcję, finalizujesz zamówienie na pierwsze zamówienie i dokonujesz płatności. Po opłaceniu paczki startowej możliwość wprowadzenia zmian zostaje zablokowana, nawet jeśli do dostawy zostało jeszcze kilka dni.

Z tego względu bardzo ważne jest, aby dokładnie sprawdzić wszystko przed potwierdzeniem zamówienia.

Jeśli masz wątpliwości lub obawy, a do dostawy zostało więcej niż kilka dni – napisz do nas! Z przyjemnością sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie pomóc 😊


Czy mogę zwrócić jedzenie lub dodatki po wysyłce?

Niestety, nie przyjmujemy zwrotów jedzenia ani dodatków po tym, jak opuściły naszą kuchnię. Jest to związane z zachowaniem standardów bezpieczeństwa żywności.

Dlatego tak ważne jest, by sprawdzić swoje zamówienie przed upływem terminu granicznego przypadającego na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 23:00.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół Customer Love chętnie Ci pomoże! 💛

Kliknij ikonę czatu w prawym dolnym rogu strony, by porozmawiać z nami na żywo. Preferujesz inny sposób kontaktu? Sprawdź dostępne opcje tutaj.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?