Do kiedy mogę zmienić lub anulować dostawę?
Masz czas do godziny 23:00, dwa dni przed planowaną dostawą, aby wprowadzić zmiany w zamówieniu.
Przykład: jeśli dostawa wypada w piątek, masz czas do środy, godz. 23:00, by edytować lub anulować dostawę.
Po tym czasie szczegóły zamówienia trafiają do naszego zespołu pakującego, pobierana jest opłata za paczkę i nie ma już możliwości dokonania zmian.
Co w przypadku świąt lub dni wolnych od pracy?
Jeśli dostawa przypada na dzień świąteczny lub ustawowo wolny od pracy, terminy dostaw zostaną zmienione, a wprowadzenie zmian w paczce będzie możliwe standardowo do godziny 23:00, dwa dni przed planowaną dostawą. Zawsze sprawdzaj wiadomości e-mail od nas – tam znajdziesz najnowsze informacje o terminach doręczeń.
Dlaczego w ogóle istnieje termin na zmiany?
Każdego dnia nasz zespół pakuje tysiące zamówień, które trafiają na drewniane palety, a następnie są odbierane przez kurierów. Po zapakowaniu paczek nie ma już możliwości odnalezienia konkretnego zamówienia. Dlatego tak ważne jest, aby wszystkie zmiany zostały zgłoszone z wyprzedzeniem, zanim rozpoczniemy pakowanie.
Nie martw się – przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie mailowo, a dokładny czas edycji znajdziesz też na swoim koncie klienta.
Dlaczego nie mogę zmienić szczegółów mojego pierwszego zamówienia?
W momencie rejestracji zakładasz subskrypcję, finalizujesz zamówienie na pierwsze zamówienie i dokonujesz płatności. Po opłaceniu paczki startowej możliwość wprowadzenia zmian zostaje zablokowana, nawet jeśli do dostawy zostało jeszcze kilka dni.
Z tego względu bardzo ważne jest, aby dokładnie sprawdzić wszystko przed potwierdzeniem zamówienia.
Jeśli masz wątpliwości lub obawy, a do dostawy zostało więcej niż kilka dni – napisz do nas! Z przyjemnością sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie pomóc 😊
Czy mogę zwrócić jedzenie lub dodatki po wysyłce?
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów jedzenia ani dodatków po tym, jak opuściły naszą kuchnię. Jest to związane z zachowaniem standardów bezpieczeństwa żywności.
Dlatego tak ważne jest, by sprawdzić swoje zamówienie przed upływem terminu granicznego przypadającego na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 23:00.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Nasz zespół Customer Love chętnie Ci pomoże! 💛
Kliknij ikonę czatu w prawym dolnym rogu strony, by porozmawiać z nami na żywo. Preferujesz inny sposób kontaktu? Sprawdź dostępne opcje tutaj.