Przejdź do głównej zawartości
Jak zmienić termin dostawy?

Twoje plany się zmieniły? Żaden problem! Tu znajdziesz instrukcję, jak przełożyć dostawę na bardziej dogodny termin.

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Jeśli chcesz zmienić termin dostawy zaloguj się na swoje konto klienta. Przejdź do zakładki "Pulpit" po lewej stronie ekranu, a następnie zjedź w dół do sekcji "Twoje zamówienia". Kliknij w przycisk "Edytuj" znajdujący się po prawej stronie sekcji. Zostaniesz przeniesiony do kalendarza, w którym możesz wybrać nową datę dostawy. Należy pamiętać, że wszystkie kolejne zamówienia również zostaną przeniesione, aby zachować prawidłową częstotliwość Twoich dostaw.

WAŻNE: Pamiętaj, że zmian dla najbliższej dostawy możesz dokonać do godziny 23:00 na dwa dni przed planowaną dostawą paczki.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?