Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDostawyNadchodzące dostawy
Do kiedy mogę wprowadzać zmiany w zamówieniu?
Do kiedy mogę wprowadzać zmiany w zamówieniu?

Zmieniły się potrzeby Twojego psa? Zobacz, do kiedy możesz edytować zamówienie.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Musimy wiedzieć z kilkudniowym wyprzedzeniem o wszelkich zmianach, które chcesz wprowadzić w nadchodzącej dostawie.

Dotyczy to terminu i adresu dostawy oraz zawartości paczki (wyboru smaków, wagi saszetek lub liczby saszetek). Więcej o tym, jak dokonać zmian, przeczytasz tutaj.

Termin graniczny

Zmian możesz dokonać na swoim koncie do godz. 23:00 na dwa dni przed planowaną dostawą paczki.

Przykładowo, termin graniczny dla czwartkowych dostaw upływa o godz. 23:00 we wtorek. Po upływie tej godziny do naszego zespołu pakującego trafiają dane Twojej dostawy i jest ona zablokowana w naszym systemie – oznacza to, że nie możemy dokonać już żadnych zmian.

Każdego dnia nasz zespół pakuje setki, a nawet tysiące paczek, które są następnie umieszczane na paletach w magazynie z kontrolowaną temperaturą i tam czekają na odbiór przez kurierów, którzy następnie dostarczą je naszym klientom.

Niestety nie mamy możliwości zlokalizowania i usunięcia jednej paczki z tych palet.

Powiadomienia o nadchodzących dostawach

Nie martw się, zanim Twoja paczka zostanie przygotowana, zawsze wysyłamy za pośrednictwem poczty elektronicznej przypomnienia o zbliżającej się dostawie. Masz zatem dużo czasu na zalogowanie się na swoje konto i wprowadzenie zmian w razie potrzeby.

Możesz także sprawdzić termin graniczny dla nadchodzącej paczki na swoim koncie PsiBufet.

Możesz również dostawać powiadomienia z aplikacji PsiBufet, dzięki której od razu wprowadzisz ewentualne zmiany w swoim planie. Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji, możesz pobrać ją za darmo w najpopularniejszych sklepach – App Store i Google Play.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?