Przejdź do głównej zawartości
Jak zmienić adres dostawy?

Przeprowadzasz się lub chcesz odebrać paczkę gdzie indziej? Dowiedz się, jak szybko i łatwo zmienić adres dostawy.

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Zmiana domyślnego adresu

Spowoduje aktualizację adresu dostawy dla wszystkich przyszłych paczek (przydatne na przykład wtedy, gdy się przeprowadzasz). Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto klienta. Następnie kliknij ikonę z Twoim imieniem, znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie przejdź do zakładki „Szczegóły Konta". W tym miejscu możesz edytować domyślny adres dostaw.

Jednorazowa zmiana adresu

Zmieni adres dostawy tylko dla jednej paczki, a następnie wszystkie przyszłe paczki będą wysyłane ponownie na domyślny adres (przydatne na przykład wtedy, gdy jedziesz na wakacje, a Twój pies zostaje u znajomego). Aby to zrobić kliknij w zakładkę "Pulpit" po lewej stronie ekranu konta klienta, a następnie zjedź w dół do sekcji "Twoje zamówienia". Przy widocznym adresie dostawy kliknij w "Edytuj", a następnie wprowadź nowy adres. Zatwierdź swoją zmianę przyciskiem "Zaktualizuj adres".

WAŻNE: Zmian dla najbliższej dostawy możesz dokonać na swoim koncie do godz. 23:00 na dwa dni przed planowaną dostawą paczki (przykładowo, termin graniczny dla czwartkowych dostaw upływa o godz. 23:00 we wtorek). Po upływie tej godziny do naszego zespołu pakującego trafiają dane Twojej dostawy i jest ona zablokowana w naszym systemie – oznacza to, że nie możemy dokonać już żadnych zmian dla tej dostawy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?