Zmiana domyślnego adresu
Spowoduje aktualizację adresu dostawy dla wszystkich przyszłych paczek (przydatne na przykład wtedy, gdy się przeprowadzasz). Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto klienta. Następnie kliknij ikonę z Twoim imieniem, znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie przejdź do zakładki „Szczegóły Konta". W tym miejscu możesz edytować domyślny adres dostaw.
Jednorazowa zmiana adresu
Zmieni adres dostawy tylko dla jednej paczki, a następnie wszystkie przyszłe paczki będą wysyłane ponownie na domyślny adres (przydatne na przykład wtedy, gdy jedziesz na wakacje, a Twój pies zostaje u znajomego). Aby to zrobić kliknij w zakładkę "Pulpit" po lewej stronie ekranu konta klienta, a następnie zjedź w dół do sekcji "Twoje zamówienia". Przy widocznym adresie dostawy kliknij w "Edytuj", a następnie wprowadź nowy adres. Zatwierdź swoją zmianę przyciskiem "Zaktualizuj adres".
WAŻNE: Zmian dla najbliższej dostawy możesz dokonać na swoim koncie do godz. 23:00 na dwa dni przed planowaną dostawą paczki (przykładowo, termin graniczny dla czwartkowych dostaw upływa o godz. 23:00 we wtorek). Po upływie tej godziny do naszego zespołu pakującego trafiają dane Twojej dostawy i jest ona zablokowana w naszym systemie – oznacza to, że nie możemy dokonać już żadnych zmian dla tej dostawy.