Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeInformacje ogólne
Kontakt z zespołem Customer Love
Kontakt z zespołem Customer Love

Masz pytanie lub potrzebujesz pomocy? W tym artykule znajdziesz wszystkie sposoby na szybki kontakt z zespołem Customer Love. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Nasz zespół Customer Love pracuje przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt, w godzinach od 10:00 do 17:00.

Uwielbiamy odpowiadać na pytania naszych klientów i cieszymy się, gdy możemy rozwiązać problem, coś doradzić albo po prostu pogadać o pieskach 🐕

Czat

Czat to najszybsza i najprostsza droga kontaktu z nami.

W zakładce pomoc kliknij w niebieski dymek, znajdujący się w prawym dolnym rogu ekranu. W ten sposób rozpoczniesz rozmowę, na początku której poprosimy Cię o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail, a także imienia pieska.

Po chwili postaramy się odpowiedzieć na Twoje pytanie i udzielić Ci potrzebnej pomocy. Przeważnie nie czeka się na to dłużej niż kilka minut.

Telefon

To numer telefonu do naszego zespołu Customer Love: +48 22 104 62 59. Możesz do nas zadzwonić w godzinach pracy i poczekać na połączenie.

Zdarza się, że czasem nie możemy odebrać od Ciebie telefonu, ponieważ akurat jesteśmy na szkoleniu (na bieżąco staramy się podnosić jakość naszych usług). Wtedy usłyszysz automatyczny komunikat, do kiedy konkretnie trwa nasze szkolenie i kiedy będziemy dostępni ponownie.

Mail

Adres e-mail, na który możesz do nas napisać w każdej chwili, to: [email protected]. Odpowiemy tak szybko, jak tylko będziemy mogli.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?