Przejdź do głównej zawartości

Termin na zmiany lub anulowanie dostawy

Do kiedy mogę wprowadzić zmianę lub anulować dostawę, czyli jak nie przegapić terminu na edycję lub wstrzymanie swojego zamówienia?

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Do kiedy mogę zmienić lub anulować dostawę?

Masz czas do godziny 23:00, dwa dni przed planowaną dostawą, aby wprowadzić zmiany w zamówieniu.

Przykład: jeśli dostawa wypada w piątek, masz czas do środy, godz. 23:00, by edytować lub anulować dostawę.

Po tym czasie szczegóły zamówienia trafiają do naszego zespołu pakującego, pobierana jest opłata za paczkę i nie ma już możliwości dokonania zmian.


Co w przypadku świąt lub dni wolnych od pracy?

Jeśli dostawa przypada na dzień świąteczny lub ustawowo wolny od pracy, terminy dostaw zostaną zmienione, a wprowadzenie zmian w paczce będzie możliwe standardowo do godziny 23:00, dwa dni przed planowaną dostawą. Zawsze sprawdzaj wiadomości e-mail od nas – tam znajdziesz najnowsze informacje o terminach doręczeń.


Dlaczego w ogóle istnieje termin na zmiany?

Każdego dnia nasz zespół pakuje tysiące zamówień, które trafiają na drewniane palety, a następnie są odbierane przez kurierów. Po zapakowaniu paczek nie ma już możliwości odnalezienia konkretnego zamówienia. Dlatego tak ważne jest, aby wszystkie zmiany zostały zgłoszone z wyprzedzeniem, zanim rozpoczniemy pakowanie.

Nie martw się – przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie mailowo, a dokładny czas edycji znajdziesz też na swoim koncie klienta.


Dlaczego nie mogę zmienić szczegółów mojego pierwszego zamówienia?

W momencie rejestracji zakładasz subskrypcję, finalizujesz zamówienie na pierwsze zamówienie i dokonujesz płatności. Po opłaceniu paczki startowej możliwość wprowadzenia zmian zostaje zablokowana, nawet jeśli do dostawy zostało jeszcze kilka dni.

Z tego względu bardzo ważne jest, aby dokładnie sprawdzić wszystko przed potwierdzeniem zamówienia.

Jeśli masz wątpliwości lub obawy, a do dostawy zostało więcej niż kilka dni – napisz do nas! Z przyjemnością sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie pomóc 😊


Czy mogę zwrócić jedzenie lub dodatki po wysyłce?

Niestety, nie przyjmujemy zwrotów jedzenia ani dodatków po tym, jak opuściły naszą kuchnię. Jest to związane z zachowaniem standardów bezpieczeństwa żywności.

Dlatego tak ważne jest, by sprawdzić swoje zamówienie przed upływem terminu granicznego przypadającego na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 23:00.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół Customer Love chętnie Ci pomoże! 💛

Kliknij ikonę czatu w prawym dolnym rogu strony, by porozmawiać z nami na żywo. Preferujesz inny sposób kontaktu? Sprawdź dostępne opcje tutaj.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?