Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePłatności
Moja płatność nie przeszła? Co robić?
Moja płatność nie przeszła? Co robić?

Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z płatnościami.

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Zdarza się, że nie udaje nam się pobrać płatności za zamówienie. W takiej sytuacji wysyłamy do Ciebie wiadomość mailową z informacją, że wkrótce ponowimy próbę.

Najczęstsze powody problemów z płatnością

Brak możliwości pobrania środków z karty może wynikać z:

  • niewystarczającej ilości środków na koncie,

  • przekroczonych limitów transakcyjnych (dziennych, miesięcznych),

  • zablokowania płatności przez bank ze względu na politykę bezpieczeństwa i prywatności,

  • nieaktywnej karty (np. wygaśnięcie terminu ważności karty),

  • niehonorowanej karty do tego rodzaju płatności (np. karty podarunkowe),

  • potrzeby zweryfikowania płatności z bankiem (np. poprzez autoryzację).

Jak rozwiązać problemy z płatnością?

W przypadku problemów z pobraniem środków z karty, upewnij się, że dane karty podpiętej do Twojego konta są prawidłowe. Jeśli wszystko się zgadza, zachęcamy do kontaktu ze swoim bankiem w celu wyjaśnienia sytuacji.

Co się stanie, jeśli nie uda się pobrać płatności?

Zależy nam na tym, by zachować ciągłość żywienia, a Twój pupil nie został bez jedzenia.

Dlatego w sytuacji, gdy występuje problem z pobraniem środków, nie wyłączamy subskrypcji, tylko przesuwamy termin dostawy na najbliższy dostępny i ponawiamy próby pobrania płatności.

Spróbujemy ponownie pobrać środki w godzinach nocnych na dzień przed nowym terminem dostawy. O każdej próbie pobrania płatności informujemy mailowo.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?