Zdarza się, że nie udaje nam się pobrać płatności za zamówienie. W takiej sytuacji wysyłamy do Ciebie wiadomość mailową z informacją, że wkrótce ponowimy próbę.
Najczęstsze powody problemów z płatnością
Brak możliwości pobrania środków z karty może wynikać z:
niewystarczającej ilości środków na koncie,
przekroczonych limitów transakcyjnych (dziennych, miesięcznych),
zablokowania płatności przez bank ze względu na politykę bezpieczeństwa i prywatności,
nieaktywnej karty (np. wygaśnięcie terminu ważności karty),
niehonorowanej karty do tego rodzaju płatności (np. karty podarunkowe),
potrzeby zweryfikowania płatności z bankiem (np. poprzez autoryzację).
Jak rozwiązać problemy z płatnością?
W przypadku problemów z pobraniem środków z karty, upewnij się, że dane karty podpiętej do Twojego konta są prawidłowe. Jeśli wszystko się zgadza, zachęcamy do kontaktu ze swoim bankiem w celu wyjaśnienia sytuacji.
Co się stanie, jeśli nie uda się pobrać płatności?
Zależy nam na tym, by zachować ciągłość żywienia, a Twój pupil nie został bez jedzenia.
Dlatego w sytuacji, gdy występuje problem z pobraniem środków, nie wyłączamy subskrypcji, tylko przesuwamy termin dostawy na najbliższy dostępny i ponawiamy próby pobrania płatności.
Spróbujemy ponownie pobrać środki w godzinach nocnych na dzień przed nowym terminem dostawy. O każdej próbie pobrania płatności informujemy mailowo.