Opłata za paczkę zostanie pobrana na dzień przed dostawą.
Przykładowo, jeśli dostawa Twojej paczki jest zaplanowana na czwartek, możesz ją modyfikować do godz. 23:00 we wtorek, a opłata zostanie pobrana w nocy z wtorku na środę.
Jak mogę zmienić dane karty?
Płatności są pobierane z karty dodanej do konta podczas rejestracji. Kartę możesz zmienić w dowolnym momencie logując się do swojego konta PsiBufet.
Kliknij w ikonę ze swoim imieniem, znajdującą się w prawym górnym rogu strony, a następnie “Metody płatności”.
Więcej o tym, jak zaktualizować metodę płatności, dowiesz się tutaj.
Jak są przechowywane dane mojej karty?
Wszystkie dane dotyczące płatności są przechowywane bezpiecznie w naszym systemie rozliczeniowym zarządzanym przez zewnętrznego dostawcę. My nie możemy ich nawet zobaczyć.
System, w którym przechowujemy Twoja dane, nazywa się Stripe. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat stosowanych przez nich środków bezpieczeństwa.
Co się stanie, jeśli nie będzie można pobrać płatności?
Jeśli nie będziemy mogli pobrać płatności za paczkę, planowana data dostawy Twojego zamówienia zostanie przesunięta na nowy, najbliższy wolny termin.
Nie musisz się jednak martwić. Natychmiast wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o zaistniałym problemie oraz możliwych przyczynach.
W przypadku wystąpienia problemu z płatnością zachęcamy do kontaktu z bankiem lub samodzielnego zaktualizowania metody płatności.
W razie dodatkowych pytań możesz skontaktować się z zespołem Customer Love.
Po 4. nieudanej próbie pobrania środków data dostawy nie będzie już przesuwana – nastąpi wstrzymanie subskrypcji oraz dostaw.