Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDostawyNadchodzące dostawy
Moja paczka jeszcze do mnie nie dotarła. Co mogę zrobić?
Moja paczka jeszcze do mnie nie dotarła. Co mogę zrobić?

Tutaj przedstawiamy Ci wskazówki dotyczące śledzenia przesyłki i kontaktu z kurierem, bądź obsługą klienta.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Przykro nam, że wciąż czekasz na swoją dostawę. Oto kroki, jakie możesz podjąć.

Dostawa kurierem DPD

W pierwszej kolejności zachęcamy do sprawdzenia Twojej paczki na stronie kuriera DPD. Jej numer znajdziesz w komunikacji e-mail od firmy kurierskiej.

Jeżeli Twoja paczka nie została dostarczona lub jej status na stronie kuriera jest nieprawidłowy, skontaktuj się z naszym zespołem Customer Love. Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] – postaramy się pomóc.

Możesz również skorzystać z czatu na naszej stronie.

⚠️ UWAGA: Pamiętaj, że nasze paczki są zaprojektowane tak, by zachować odpowiednio niską temperaturę w transporcie aż do 48 godzin.

Rozmrożone, ale zimne posiłki (do ok. 5ºC) możesz też włożyć z powrotem do zamrażarki lub prosto do lodówki. Takie saszetki nadal możesz bezpiecznie podać pieskowi.

Dostawa kurierem cateringowym Goodspeed

Kurierzy Goodspeed dostarczają paczki w nocy między godz. 01:00 a 08:00.

Jeśli paczka nie dotarła do Ciebie do ok. 09:00–10:00 rano, skontaktuj się z naszym zespołem Customer Love poprzez wiadomość e-mail na adres [email protected] lub czat na naszej stronie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?