Przykro nam, że wciąż czekasz na swoją dostawę. Oto kroki, jakie możesz podjąć.
Dostawa kurierem DPD
W pierwszej kolejności zachęcamy do sprawdzenia Twojej paczki na stronie kuriera DPD. Jej numer znajdziesz w komunikacji e-mail od firmy kurierskiej.
Jeżeli Twoja paczka nie została dostarczona lub jej status na stronie kuriera jest nieprawidłowy, skontaktuj się z naszym zespołem Customer Love. Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] – postaramy się pomóc.
Możesz również skorzystać z czatu na naszej stronie.
⚠️ UWAGA: Pamiętaj, że nasze paczki są zaprojektowane tak, by zachować odpowiednio niską temperaturę w transporcie aż do 48 godzin.
Rozmrożone, ale zimne posiłki (do ok. 5ºC) możesz też włożyć z powrotem do zamrażarki lub prosto do lodówki. Takie saszetki nadal możesz bezpiecznie podać pieskowi.
Dostawa kurierem cateringowym Goodspeed
Kurierzy Goodspeed dostarczają paczki w nocy między godz. 01:00 a 08:00.
Jeśli paczka nie dotarła do Ciebie do ok. 09:00–10:00 rano, skontaktuj się z naszym zespołem Customer Love poprzez wiadomość e-mail na adres [email protected] lub czat na naszej stronie.