Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDostawyMinione dostawy
Saszetki w mojej paczce były rozmrożone. Co mam zrobić?
Saszetki w mojej paczce były rozmrożone. Co mam zrobić?

Otrzymałeś rozmrożone jedzenie? Sprawdź, co zrobić i jak zgłosić reklamację.

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Starannie zaprojektowaliśmy nasze opakowanie, aby mieć pewność, że saszetki dotrą do Ciebie we właściwej temperaturze, nawet jeśli zaczęły się już rozmrażać. Naszą złotą zasadą jest, że jeśli saszetka jest zimna w dotyku, gdy ją wypakowujesz (nawet jeśli jest całkowicie miękka), to możesz bezpiecznie nakarmić nią swojego psa.

Jeśli saszetki są twarde i zimne, a tylko rogi opakowania są miękkie, można spokojnie włożyć je do zamrażalnika. Rozmrożone ale zimne posiłki można przechowywać w lodówce do 7 dni i bezpiecznie podawać pieskowi.

Woreczki, które zostały już otwarte, możesz trzymać w lodówce do 48 godzin.

Nasze psiaki też jedzą PsiBufet, więc z doświadczenia wiemy, że rozmrażające się saszetki nie szkodzą pieskom.

Przeprowadziliśmy wiele testów opakowań i posiłków, aby upewnić się, że jest to całkowicie bezpieczne. Jeśli jednak zdarzy się, że saszetki z jedzeniem dla Twojego pupila nie będą zimne w momencie dostawy, skontaktuj się z zespołem Customer Love, który z chęcią Ci pomoże.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?