Przejdź do głównej zawartości

Saszetki w mojej paczce były rozmrożone. Co mam zrobić?

Porady, które pomogą, jeśli posiłki dotarły z opóźnieniem, rozmrażają się lub są miękkie

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Posiłki dla Twojego pupila właśnie dotarły, ale są rozmrożone - co teraz? Przeanalizujmy, kiedy są nadal bezpieczne do podania, a kiedy warto skontaktować się z naszym zespołem w celu uzyskania dalszego wsparcia.

Jeśli Twoje posiłki są zimne po dostawie lub dotarły do ​​Ciebie w ciągu 48 godzin od opuszczenia naszego magazynu

Starannie zaprojektowaliśmy nasze opakowanie, aby mieć pewność, że saszetki dotrą do Ciebie we właściwej temperaturze, nawet jeśli zaczęły się już rozmrażać. Naszą złotą zasadą jest, że jeśli saszetka jest zimna w dotyku, gdy ją wypakowujesz (nawet jeśli jest całkowicie miękka), to możesz bezpiecznie podać ją swojemu pupilowi lub ponownie zamrozić.

Powodem, dla którego nasze posiłki nadają się do ponownego zamrożenia, jest to, że są one przygotowywane z gotowanego mięsa, a nie surowego, rozmrożenie nastąpiło w kontrolowanych warunkach - nie w mikrofalówce ani ciepłej wodzie. Przeprowadziliśmy również szereg analiz mikrobiologicznych i sensorycznych we współpracy z akredytowanym, niezależnym laboratorium, dzięki czemu z pełnym przekonaniem możemy potwierdzić, że rozmrożone i zimne posiłki są bezpieczne do podania.

Jeśli wolisz, możesz również włożyć rozmrożone, ale zimne posiłki bezpośrednio do lodówki. W takim przypadku mogą być przechowywane w lodówce do 7 dni (i do 48 godzin po otwarciu).


Jako opiekunowie naszych własnych psiaków karmionych posiłkami PsiBufet, możemy zapewnić, że wielokrotnie podawaliśmy rozmrożone lub częściowo rozmrożone saszetki bez żadnych negatywnych skutków.

Jeśli posiłki nie są zimne po dostawie lub dotarły po ponad 48 godzinach od wysyłki z naszego magazynu

Jeśli zdarzy się, że saszetki z jedzeniem dla Twojego pupila nie będą zimne w momencie dostawy, lub dotrą do Ciebie po ponad 48 godzinach skontaktuj się z zespołem Customer Love, który z chęcią Ci pomoże.

Co zrobić, jeśli dostawa się opóźnia?

Jeśli zauważysz, że Twoje zamówienie się opóźnia i wygląda na to, że nie dotrze w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Po przekroczeniu tego czasu nie zalecamy podawania posiłków psu. Nasz zespół Customer Love pomoże Ci w rozwiązaniu tego problemu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?