Przykro nam to słyszeć. Jeśli Twoja paczka została dostarczona pod niewłaściwy adres, ale udało Ci się ją odzyskać, daj znać naszemu zespołowi Customer Love.
Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected], a my postaramy się wyjaśnić sprawę z kurierem, żeby mieć pewność, że to się więcej nie powtórzy.
Następnie nasz zespół skontaktuje się z kurierem, żeby sprawdzić, czy może on odebrać paczkę i dostarczyć ją pod właściwy adres.
⚠️ UWAGA: Pamiętaj, że nasze paczki są zaprojektowane tak, by zapewnić posiłkom odpowiednią temperaturę w transporcie aż do 48 godzin.
Rozmrożone, ale zimne posiłki (do ok. 5°C) możesz włożyć z powrotem do zamrażarki lub prosto do lodówki, jeśli wolisz. Nasze psiaki też jedzą PsiBufet, więc z doświadczenia wiemy, że rozmrażające się saszetki nie szkodzą pieskom.