Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeTwoje konto Twój PsiBufet
Co zrobić, gdy podczas rejestracji zobaczę komunikat: "UPS, coś poszło nie tak" ?
Co zrobić, gdy podczas rejestracji zobaczę komunikat: "UPS, coś poszło nie tak" ?
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Czasami proces zakładania konta na stronie psibufet.pl może zostać przerwany przez komunikat "UPS, coś poszło nie tak". Jeśli go widzisz, oznacza to, że prawdopodobnie masz już u nas konto. Wiemy to stąd, że niektóre podane przez Ciebie dane są takie same jak dane konta istniejącego już w naszej bazie. Taka informacja jest sygnałem, że nowe konto nie zostanie utworzone, a żadne środki z Twojej karty nie zostaną pobrane (nawet jeśli wcześniej udało Ci się przejść proces weryfikacji płatności).W tej sytuacji zachęcamy do zalogowania się do swojego dotychczasowego konta i zrealizowania zamówienia. Zrobisz to, logując się tutaj. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do konta, zawsze możesz zresetować hasło i sprawdzić skrzynkę mailową (także folder SPAM).Jeżeli nie masz u nas założonego konta i nie wiesz, dlaczego pojawił się taki komunikat, skontaktuj się z zespołem Customer Love, pisząc na: [email protected].

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?