Przejdź do głównej zawartości

Zmiana posiłków w Twojej paczce

Co w przypadku, gdy rozmiar saszetki lub przepis zostanie zamieniony?

Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Zamiany w paczkach PsiBufet są bardzo rzadkie, ale czasami – ze względu na czynniki niezależne od nas – mogą się zdarzyć. Najczęściej wynika to z trudności w pozyskaniu odpowiedniej ilości danego składnika, np. przez warunki pogodowe lub sezonowość produktów.

Zawsze masz pewność:

  • Twój pies nigdy nie zostanie bez jedzenia

  • Zawsze otrzymasz od nas wiadomość e-mail, jeśli w Twojej paczce zajdzie zmiana

📦 Otrzymałeś inną wielkość saszetki?

Jeśli zaszła potrzeba zamiany, możesz otrzymać posiłki w innych rozmiarach saszetek niż zwykle. Na przykład:

  • zamiast 1 x 400 g może przyjść 2 x 200 g tego samego przepisu – to ta sama ilość jedzenia, tylko w mniejszych porcjach

  • jeśli brakuje mniejszych saszetek, możemy wysłać większe, np. 500 g – zawsze z myślą o tym, by porcja się zgadzała, lub było jej trochę więcej – oczywiście bez dodatkowych opłat

🍲 Otrzymałeś inny przepis?

W wyjątkowych przypadkach, jeśli zabraknie jednego z przepisów, możemy zastąpić go innym – zawsze z tych, które już masz wybrane w swoim planie.

Dbamy o to, aby nie wprowadzać nowych składników bez Twojej zgody – szczególnie jeśli pies ma specjalne potrzeby zdrowotne.

🐾 Co jeśli Twój pies ma alergie?

Jeśli Twój pies ma alergie lub nietolerancje – koniecznie dodaj te informacje do jego profilu w koncie PsiBufet.

Dzięki temu wiemy, które przepisy należy wykluczyć, również w przypadku ewentualnych zamian.

Zaloguj się na swoje konto i wejdź do zakładki „Mój pies”, aby zaktualizować dane.

📬 Nie dostałeś wiadomości o zmianie?

Jeśli wygląda na to, że coś się zmieniło w paczce, a nie masz wiadomości od nas – sprawdź folder Spam lub Oferty w swojej skrzynce mailowej.

Czasami wiadomości zatrzymują się po drodze – ale jeśli zmiany są zgodne z opisanymi powyżej, prawdopodobnie taka informacja została wysłana.

❓Co zrobić, jeśli coś się nie zgadza?

Jeśli:

  • w paczce znajdują się posiłki, których nie wybierałeś

  • porcje się nie zgadzają

  • nie ma żadnej informacji o zmianie

    ...skontaktuj się z nami. Zespół PsiBufet z przyjemnością Ci pomoże!

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?