Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDostawyMinione dostawy
Zawartość mojej paczki jest nieprawidłowa. Co robić?
Zawartość mojej paczki jest nieprawidłowa. Co robić?

Dostałeś coś, co nie powinno znaleźć się w Twoim zamówieniu? Podpowiadamy, co zrobić w takiej sytuacji.

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Bardzo nam przykro, że zawartość Twojej paczki jest nieprawidłowa. Zwracamy dużą uwagę na proces pakowania, ale jeśli masz wątpliwości co do zawartości swojego zamówienia, w Twojej paczce brakuje saszetek lub znalazły się w niej nieprawidłowe smaki – z chęcią to naprawimy.

Poniżej opisujemy, jakie informacje będą nam przydatne w zgłoszeniu.

Jeśli w Twojej paczce znalazły się saszetki o niewłaściwej wadze albo z posiłkami w innych smakach, będziemy bardzo wdzięczni za informację dotyczącą liczby niewłaściwych saszetek.

Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje jakichś posiłków, również daj nam znać, ile saszetek konkretnego smaku brakuje.

Na przykład, jeśli mieliśmy wysłać 8 saszetek z kurczakiem i 6 z indykiem, a wysłaliśmy 8 z kurczakiem i 6 z wołowiną, ważna jest dla nas dokładna liczba, abyśmy mogli zgłosić to naszemu zespołowi pakującemu i dowiedzieć się, dlaczego tak się stało.

Napisz do nas na adres [email protected] a z pewnością wyjdziemy z propozycją odpowiedniej rekompensaty.

Zamiana smaków

Czasami konieczna jest zamiana smaków w paczce.

Bywa tak, że niektóre składniki są trudno dostępne, np. ze względu na porę roku lub warunki pogodowe – wtedy nie możemy wyprodukować odpowiedniej ilości posiłków.

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy musimy wymienić któryś z posiłków w Twojej paczce, zawsze dbamy o to, aby Twój piesek nie został bez jedzenia.

Na przykład, jeśli masz otrzymać 400-gramowe saszetki Kurczę Pieczone, możemy zamiast tego wysłać 2 opakowania po 200 g tego samego przepisu. Mniejsze opakowania, ale taka sama ilość jedzenia.

Jeśli to nie będzie możliwe, zawsze będziemy starali się dostarczyć więcej jedzenia bez dodatkowych kosztów – ostatnią rzeczą, której chcemy, są głodne brzuszki! W takim przypadku możemy zastąpić standardowe opakowania 400 g większymi opakowaniami 500 g.

Jeśli z jakiegoś powodu zabraknie jednego z przepisów, możemy zamienić niektóre saszetki w Twoim pudełku na inny przepis, który już znajduje się w Twoim zamówieniu. Wiemy, że wiele psów ma specjalne potrzeby zdrowotne, dlatego zawsze trzymamy się przepisów, które Twój pupil już wcześniej jadł.

O wszelkich zmianach w Twoim zamówieniu zawsze powiadomimy Cię drogą mailową.

Bardzo prosimy, zaznacz w swoim koncie wszelkie alergie, jakie może mieć Twój pies. Dzięki temu będziemy wiedzieli, których przepisów unikać przy wprowadzaniu ewentualnych zmian.

W każdej chwili możesz dokonać zmian w profilu swojego psa. Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto lub otwórz aplikację PsiBufet i przejdź do sekcji “Mój pies”.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?