Zespół Customer Love pracuje od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Chat dostępny na stronie
Chat to najszybszy i najwygodniejszy sposób kontaktu z nami.
Kliknij niebieską ikonę w prawym dolnym rogu tej strony lub przejdź do zakładki Pomoc na naszej stronie internetowej. Jeśli jesteś już naszym klientem, zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz imienia psa, abyśmy mogli odnaleźć Twoje konto.
Jeśli chcesz sprawdzić poprzednie rozmowy z naszym zespołem, znajdziesz je w widżecie messengera. Na dole znajdziesz trzy zakładki:
Start
Wiadomości
Pomoc
Kliknij „Wiadomości”, aby zobaczyć historię rozmów.
Telefon
Jeśli wolisz rozmowę telefoniczną, nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Ważne: Ze względów technicznych możemy odbierać tylko połączenia z numerów, które pokazują identyfikator dzwoniącego (caller ID). Jeśli masz ukryty numer, nie będziemy mogli odebrać.
Jeśli to możliwe, zadzwoń do nas z numeru przypisanego do Twojego konta PsiBufet - dzięki temu szybciej odnajdziemy Twoje konto i szybciej pomożemy Tobie i Twojemu psiakowi.
Nie chcesz dzwonić z numeru niezastrzeżonego? Żaden problem - napisz do nas na chacie, a nasz zespół z chęcią pomoże.
Media społecznościowe
Możesz także skontaktować się z nami przez media społecznościowe - linki znajdziesz w stopce tej strony. Nie polecamy jednak tej formy kontaktu w przypadku pilnych spraw.
Uwaga: Nasz zespół nie pracuje w dni ustawowo wolne od pracy. Dodatkowo nasza infolinia może być zamknięta podczas szkoleń zespołu - zostaniesz o tym poinformowany.