Przejdź do głównej zawartości

Kontakt z zespołem Customer Love

Zaktualizowano wczoraj

Zespół Customer Love pracuje od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.


Chat dostępny na stronie

Chat to najszybszy i najwygodniejszy sposób kontaktu z nami.

Kliknij niebieską ikonę w prawym dolnym rogu tej strony lub przejdź do zakładki Pomoc na naszej stronie internetowej. Jeśli jesteś już naszym klientem, zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz imienia psa, abyśmy mogli odnaleźć Twoje konto.

Jeśli chcesz sprawdzić poprzednie rozmowy z naszym zespołem, znajdziesz je w widżecie messengera. Na dole znajdziesz trzy zakładki:

  1. Start

  2. Wiadomości

  3. Pomoc

Kliknij „Wiadomości”, aby zobaczyć historię rozmów.


Telefon

Jeśli wolisz rozmowę telefoniczną, nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).

Ważne: Ze względów technicznych możemy odbierać tylko połączenia z numerów, które pokazują identyfikator dzwoniącego (caller ID). Jeśli masz ukryty numer, nie będziemy mogli odebrać.

Jeśli to możliwe, zadzwoń do nas z numeru przypisanego do Twojego konta PsiBufet - dzięki temu szybciej odnajdziemy Twoje konto i szybciej pomożemy Tobie i Twojemu psiakowi.

Nie chcesz dzwonić z numeru niezastrzeżonego? Żaden problem - napisz do nas na chacie, a nasz zespół z chęcią pomoże.


Media społecznościowe

Możesz także skontaktować się z nami przez media społecznościowe - linki znajdziesz w stopce tej strony. Nie polecamy jednak tej formy kontaktu w przypadku pilnych spraw.

Uwaga: Nasz zespół nie pracuje w dni ustawowo wolne od pracy. Dodatkowo nasza infolinia może być zamknięta podczas szkoleń zespołu - zostaniesz o tym poinformowany.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?