Przejdź do głównej zawartości

Jak zmienić termin dostawy?

Twoje plany się zmieniły? Żaden problem! Tu znajdziesz instrukcję, jak przełożyć dostawę na bardziej dogodny termin.

Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Jeśli chcesz zmienić termin dostawy zaloguj się na swoje konto klienta. Przejdź do zakładki "Pulpit" po lewej stronie ekranu, a następnie zjedź w dół do sekcji "Twoje zamówienia". Kliknij w przycisk "Edytuj" znajdujący się po prawej stronie sekcji. Zostaniesz przeniesiony do kalendarza, w którym możesz wybrać nową datę dostawy. Należy pamiętać, że wszystkie kolejne zamówienia również zostaną przeniesione, aby zachować prawidłową częstotliwość Twoich dostaw.

WAŻNE: Pamiętaj, że zmian dla najbliższej dostawy możesz dokonać do godziny 23:00 na dwa dni przed planowaną dostawą paczki.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?