Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego widzę podwójną opłatę na koncie?

Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Jeśli zauważysz dwie płatności związane z PsiBufet, to najprawdopodobniej wynika to z jednej z poniższych sytuacji:


1. Przesunięcie terminu dostawy

Jeśli zmieniłeś termin kolejnej dostawy w swoim koncie, system mógł automatycznie utworzyć nowe zamówienie - a co za tym idzie, pobrać kolejną opłatę.

Przykład:

Twoje jedno zamówienie jest już w trakcie realizacji, a kolejne miało wyjść za kilka dni, ale zdecydowałeś się je przyspieszyć. System może wtedy przesunąć dostawę i naliczyć kolejną opłatę za przyspieszoną wysyłkę - stąd dwa obciążenia.


2. Zwrot za zmianę receptury

Jeśli z jakiegoś powodu musieliśmy zamienić danie na tańszą recepturę, różnicę zwracamy automatycznie. Jeśli taki zwrot nastąpi tuż po płatności, bank może pokazać go jako dodatkową, tymczasową transakcję - mimo że środki finalnie wrócą do Ciebie.


3. Możliwy błąd techniczny

Bardzo rzadko, ale jednak - systemy bankowe lub płatnicze mogą chwilowo się pomylić i pokazać podwójną płatność. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości: skontaktuj się z naszym Zespołem Customer Love.

Jesteśmy tu, żeby wszystko sprawdzić i pomóc.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?